Jaarvergadering / Kienen 14 maart 2018

Een grote opkomst van 47 personen in DOK6.

Tijdens de korte jaarvergadering namen we afscheid van de bestuursleden Marinka Lemmen en Saskia Janssen.
Er zijn hebben zich helaas (nog) geen nieuwe bestuursleden gemeld.
Wel is het idee gelanceerd om een vrijwilligers-appgroep te starten, met buurtgenoten die graag incidentele activiteiten mee willen organiseren. Deze kunnen dan via deze appgroep vrijblijvend worden benaderd voor de organisatie van een activiteit.
Hiervoor hebben we een intekenlijst laten circuleren. Mochten er mensen zijn die zich hiervoor alsnog willen aanmelden, dan kan dat via e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Na de jaarvergadering hebben we met z’n allen gekiend. De prijzen waren dit keer verrassend en zeer origineel, dankzij een groot aantal sponsors (zie onder).

De kienprijzen werden gesponsord door:
Café Tinus
Cowparade