Damesactiviteit 29 september 2018

Op deze mooie zonnige herfstmiddag zijn we naar “In de 7e Hemel” in Grashoek geweest. Deze pluk- en theetuin in de Belgenhoek is pas dit jaar geopend. Reden genoeg om eens een kijkje te gaan nemen. Wij werden verwelkomd door eigenaars Hanneke en Patrick met een kopje koffie of thee, waarbij we uitleg kregen over het ontstaan van dit initiatief, alle plannen die nog op stapel liggen en de mogelijkheid tot het plukken van bloemen en fruit. Daarna konden we zelf naar hartenlust onze gang gaan en een mooi boeket samenstellen uit de pluktuin en/of een wandelingetje maken over het gehele terrein. Vervolgens werden de bloemen mooi voor ons ingepakt om mee naar huis te nemen. Maar eerst kregen we wederom een kopje koffie of thee met een lekker stukje vlaai met frambozen uit eigen pluktuin.

Het was een gezellige middag en ondanks het geklets en gezwets van onszelf genoten we er van de stilte, de rust en de ruimte.

Na afloop ging iedereen met haar eigen bloemenbosje huiswaarts.

Hartelijk dank aan Will Joosten en Saskia Janssen voor het bedenken van deze activiteit en de organisatie. Het was een zeer geslaagde activiteit!!!

• Damesactiviteit_2018_1