Ingezonden slagzinnen Kronkel-lockdown-speurtocht

In de Kronkel-lockdown-speurtocht van voorjaar 2020, was een van de opdrachten, om een slagzin/gedicht te maken. De onderwerpen corona en buurtvereniging zouden hierin centraal moeten staan.
Op verzoek plaatsen we in dit bericht de inzendingen.
Klik hier voor de ingezonden slagzinnen

Nieuwjaarswensen buurtgenoten

Sinterklaas gedicht

Uitslag van de Kronkel lockdown speurtocht!

Er werd de afgelopen week enthousiast gespeurd naar de voorwerpen die op de foto’s stonden afgebeeld. Er waren makkelijke vragen bij, maar ook een paar moeilijke, toch bleek dat alle deelnemers alles hebben kunnen vinden. De laatste opdracht was de slagzin, wens of gedicht. Dit heeft uiteindelijk de doorslag gegeven in de strijd om de prijzen. We werden hierbij echt verrast door jullie creativiteit en het was dan ook moeilijk om een keuze te maken. Maar het is gelukt en de uitslag staat hieronder:

1ste prijs               (een DOK6 bon t.w.v. 30 euro) is voor familie Kurstjens-Stammen

2de prijs                 (een puzzel van Jan van Haasteren) is voor familie Lemmen-Vissers

3de prijs                (een chocolade-pakket van Rousseau) is voor familie Gielen

Winnaars gefeliciteerd met jullie prijs, we zullen het deze week bij jullie bezorgen.

Bovendien krijgen alle kinderen die hebben meegedaan nog een kleine verrassing in de brievenbus!

Bedankt voor jullie deelname én de mooie reacties op facebook en de antwoordformulieren!

Vergeet-me-nietjes

Beste buurtgenoten,
Alles is anders nu. Er was vandaag helaas geen paasactiviteit voor de kinderen, de lentewandeling gaat niet door en ook de kledingactie wordt uitgesteld tot een nader te bepalen datum.
Maar, we vergeten onze leden niet, daarom hebben alle buurtgenoten dit weekend een vrolijke paasgroet van ons ontvangen.
Voor onze leden hebben we er nog een kleine symbolische attentie bij gedaan in de vorm van een zakje zaadjes "Vergeet-me-nietjes".
We zullen elkaar vast en zeker en hopelijk binnen niet al te lange tijd weer zien bij onze activiteiten en tot die tijd wensen wij iedereen veel sterkte in deze corona-crisis.

We gaan het samen doen!
Fijne Paasdagen!