Winterwandeling 26 januari 2020

Na de vele lentewandelingen, herfstwandelingen, nu de allereerste winterwandeling van De Kronkel.
We kwamen deze zondagochtend 26 januari met 30 personen (waaronder 2 kinderen) bij elkaar op Oos Veldje.
Om 10.30 uur zijn we gestart met onze wandeling onder een heerlijk zonnetje.
(De hele week was het grijs, maar vandaag was prima weer geregeld) Via de oude waterzuiveringsinstallatie,richting fruitboomgaarden van Kessels, Loo, Vosberg en het enige stukje bos van Panningen, via Nobis naar café Pierke, waar heerlijke erwten- en tomatensoep en stokbrood klaarstond en voor ieder wat lekkers te drinken.
Daarna richting Brandweerkazerne, Vie Curie naar de Scharenweg, achter de sporthal richting Nieuwbouwwijk Piushof weer terug naar onze eigen Kronkel!
Jos en Hay hartelijk dank voor de mooie wandeling met een kijkje op al dat mooie Pannings Sjôen!

• Winterwandeling_2020__1

Nieuwjaarsbijeenkomst 2020

Zondagmiddag genoten van een gezellige opening van het nieuwe jaar.
Waarmee kun je beter beginnen dan met de enige echte Kronkelcake (dank aan Mariet en Door) en aan het eind van de middag was er lekkere soep en broodjes met warm vlees.
Tussendoor ook nog een kleine kwis gedaan, die werd gewonnen door Twan.
Tot de volgende Kronkelactiviteit!

• Nieuwjaar 2020_1

Damesactiviteit 2019

We hebben genoten van een geweldige "high tea" bij De Ringoven.
We zijn heerlijk verwend en hebben gezellig gekletst.

• High tea 2019_1

Pubquiz buurtverenigingen Kepél 2019

Het was een gezellig én succesvol gisteravond bij “Thoes” bij de Pubquiz voor alle Kepèlse buurtverenigingen.
De Kronkel was met 2 teams vertegenwoordigd;
Team “Kan neet kapot”(Jac & Anny, Joke B., Piet, Peter & Thea)
Team "Wae gaon dur veur" (Jan & Carla, Maria & Geert, Jos, Anja)

Het team “Wae gaon dur veur” eindigde op de 1ste plaats!
Buurtvereniging Ruuterpedje won voor de tweede keer de wisselbeker voor de beste buurtvereniging en mogen het volgend jaar wederom organiseren.

Sinterklaas 2019

Zondag 24 november zaten 24 kinderen van buurtvereniging "De Kronkel" vol verwachting bij Gemeenschapshuis in Kepél. Sinterklaas met z'n zwarte pieten had natuurlijk weer tijd vrij gemaakt voor een bezoek. Alle kinderen mochten, in groepjes, een praatje maken met de Sint. De pieten maakte er nog een feestje van, waarna allen in een pollonaise door de zaal dansten. De Sint had voor alle kinderen een cadeautje meegenomen. Na het aftellen van de piet mochten alle kinderen hun cadeau uitpakken.
Sint en pieten, bedankt voor jullie bezoek.

• Sinterklaas_2019_1