Damesactiviteit 2019

We hebben genoten van een geweldige "high tea" bij De Ringoven.
We zijn heerlijk verwend en hebben gezellig gekletst.

• High tea 2019_1

Pubquiz buurtverenigingen Kepél 2019

Het was een gezellig én succesvol gisteravond bij “Thoes” bij de Pubquiz voor alle Kepèlse buurtverenigingen.
De Kronkel was met 2 teams vertegenwoordigd;
Team “Kan neet kapot”(Jac & Anny, Joke B., Piet, Peter & Thea)
Team "Wae gaon dur veur" (Jan & Carla, Maria & Geert, Jos, Anja)

Het team “Wae gaon dur veur” eindigde op de 1ste plaats!
Buurtvereniging Ruuterpedje won voor de tweede keer de wisselbeker voor de beste buurtvereniging en mogen het volgend jaar wederom organiseren.

Sinterklaas 2019

Zondag 24 november zaten 24 kinderen van buurtvereniging "De Kronkel" vol verwachting bij Gemeenschapshuis in Kepél. Sinterklaas met z'n zwarte pieten had natuurlijk weer tijd vrij gemaakt voor een bezoek. Alle kinderen mochten, in groepjes, een praatje maken met de Sint. De pieten maakte er nog een feestje van, waarna allen in een pollonaise door de zaal dansten. De Sint had voor alle kinderen een cadeautje meegenomen. Na het aftellen van de piet mochten alle kinderen hun cadeau uitpakken.
Sint en pieten, bedankt voor jullie bezoek.

• Sinterklaas_2019_1

Spek de Kas actie Jumbo

Een hele mooie cheque ontvangen voor de Spek de Kas actie van de Jumbo.
Dankjewel leden voor alle ingeleverde vouchers en natuurlijk Harald en Ilse van Beek van Jumbo Panningen.
Een mooi bedrag van € 224,90 wat we kunnen besteden aan onze activiteiten.

Sint Maarten 2019

Voor de allereerste keer een centrale viering van Sintermerte in Kepèl, georganiseerd door stichting KacK.
Het was een hele beleving, een leuke lampionnenoptocht én goed verzorgd met oliebollen en warme chocomel.
Op de terugweg de traditie in ere gehouden om sintermerteliedjes te zingen aan de deur bij familie van der Linden aan het Saelberngenplantsoen. Dat werd natuurlijk ook beloond met een lekkere snoepverrassing voor de kinderen.

• Sint Maarten 2019_1