Herfstwandeling

Het was een prachtige dag om een herfstwandeling te houden, samen met zo'n grote groep (53) enthousiaste buurtgenoten.
We verzamelden bij de blokhut van Jong Nederland, Oos Hoes in Helden, daarna een mooie wandeling door de Heldense Bossen.
Op de pauzeplaats bij Op Den Berg genoot iedereen van een heerlijk stukje vlaai.
Na afloop in de blokhut van Jong Nederland Helden nog een lekkere kop pompoensoep óf "zondagse soep".
We hebben genoten van de mooie herfstpracht in onze Heldense Bossen en ook weer gezellig bijgekletst met iedereen.
De wandelroute werd uitgestippeld door Hay Steegs; super-bedankt weer Hay!!!

• Herfstwandeling_2021__1

Buurtfeest 2021

Zondag 26 september 2021 hebben we ons buurtfeest gehouden op "Oos Veldje". Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje konden we weer lekker bijpraten. Wegens het 40-jaar bestaan, werd een mooi schilderwerk onthult. (dank aan Ies). Er waren diverse spellen opgesteld, waar zowel groot als klein, zich kon vermaken. Als afsluiting kwam een frietwagen voorrijden, waar iedereen zijn hongerige maagjes kon vullen.

• Buurtfeest_2021__1

Pasen / oproep nieuwe bestuursleden

Paaszaterdag is het bestuur, met 2 paashazen, bij alle leden aan de deur geweest.

Voor Pasen een leuke verrassing van paashaas Tess en paashaas Milou!

Alle leden kregen een vrolijk plantje om de lente te vieren, een doosje paaseieren en bovendien voor de kinderen (tot 9) nog een chocolade paashaas en een paasknutselboek, alles samen verpakt in een duurzame tas.

Tevens een infobrief die ook hier op deze website staat; de contributie slaan we een jaartje over maar we zijn wel dringend op zoek naar nieuwe bestuursleden.
Buurtgenoten, bundel jullie krachten, zodat we nog lang van onze buurtvereniging kunnen genieten!

Klik hier voor de folder

Prijswinnaars Puzzelgids

De prijswinnaars van de Puzzelgids van De Kronkel zijn bekend:
Nr. 1 Hay en Door Steegs
Op de 2de plaats zijn gelijk geëindigd fam. Mestrom en fam. Verlinden.

Het bestuur heeft inmiddels de prijzen uitgereikt, namelijk een cadeaubon van de lokale bakkers én een feestelijk bosje tulpen.
Prijswinnaars van harte gefeliciteerd en geniet van jullie prijs!

De overige deelnemers verdienen zeker óók een eervolle vermelding voor hun enthousiaste puzzel- en speurwerk;
Familie Assies, Bouten, Claessens, Debbie Aerts, familie Ebisch, Gielen, vd Heuvel, Honings, Jacobs (BJ), Lemmen, Smolders, Teeuwen en Verhaegh (BE).

HET BESTUUR BEDANKT ALLE DEELNEMERS VOOR HUN DEELNAME!

Wij doen ons best om in deze rare tijd af en toe een coronaproof activiteit te organiseren. Hebben jullie tips? Laat maar weten, misschien kunnen we er wat mee.

Het bestuur; Jan, Joke, Maria en Anja.

Stay safe allemaal!

Klik hier voor de antwoorden van de puzzeltocht