Beugelen bij HBC Helden

Beugelen bij HBC Helden in Dorp.

Op zondag middag 24 februari hebben we met 9 Dames en 13 Heren een beugelmiddag bij de HBC in Helden-dorp gehad. Na de welkomstwoord kon iedereen genieten van een stuk vlaai met een kop koffie of thee. Tijdens de koffie zijn de koppels door middel van een kaart samengesteld Voor de aanvang van de eerste wedstrijd kregen we van Gerard Reijnders algemene informatie over het ontstaan van beugelen en over de beugelclub HBC. Als laatst kregen we uitleg over de belangrijkste spelregels. Bij de beugelclub zijn twee banen waarop een onderlinge wedstrijd van twintig minuten werd gespeeld. Na tien rondes werd er door enkele personen aangegeven dat ze nog andere verplichtingen hadden. Dus door tijd gebrek zijn er geen finales gespeeld, maar hebben we gekozen voor vrij beugelen.

BV de Kronkel bedankt Gerard Reijnders van de HBC Dorp voor deze gezellige zondag middag.

• Beugelen_1